trust a few, fear the rest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 9z7aoEo
Welcome
Рейвънсууд, Пенсилвания. В градът има смъртоносно проклятие, което вече тече от поколения насам. За да се връщат войниците, обратно живи и здрави при семействата си, за всяка война трябва да умират по пет тинейджъра от Рейвънсууд. Има сключен договор, който гласи фамилиите на петте прокълнати фамилии, като при всяка война някой тинейджър от тези фамилии бива убиван с още четирима, единственият начин да прехвърли проклятието на друг е да се обедини с "Децата на Злото". А единственият начин да се развали проклятието ... да останете живи.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Искам да сменя.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyНед Мар 08, 2015 1:43 pm by Аримана

» I was broken to pieces. You broke me. And then you put the pieces back together. || Zachary. and Beth.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyПон Сеп 22, 2014 10:53 pm by Beth.

» Станете наши приятели;
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyСря Авг 20, 2014 6:47 am by Evelyne.

» Търся си другарче за рп
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyСря Юни 18, 2014 2:23 pm by Аримана

» Нимфоман или наркоман за предишния?
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyПет Май 30, 2014 9:41 pm by Rick Reed

» Склада в края на града
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 8:02 pm by Marcus Hill.

» Прочитай с дъха си, разглеждай с уста, запомняй с езика, чети ме така.... SPAM VOL 4
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 6:28 pm by Dianna△

» I believe in the wonder I believe I can touch the flame- Nathaniel and Anabel
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 5:52 pm by Anabell ♠

» Търся си...
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 5:09 pm by Marcus Hill.

Екип на форума;
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 PlWGdjK
.Amelia.
ADMINISTRATOR; AMELIA HESTTLER - 21 - FC: HOLLAND RODEN - CURSE BREAKER -----
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 84a0bP9
Jamie Commun
ADMINISTRATOR; JAMIE COMMUN - 25 - FC: MAX IRONS - CHILD OF EVIL -----
Avery Dubois;
ADMINISTRATOR; AVERY DUBOIS - 22 - FC: JESSIE ANN GRAVEL - GUARDIAN -----
Rosalie Buttler
MODERATOR; ROSALIE BUTTLER - 25 - FC: NINA DOBREV - CITIZEN -----

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

2 posters

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Empty You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 1:06 pm

First topic message reminder :

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2lyeuX8zd1qay5ogo3_r2_250

Майкъл? Ти какво правиш тук?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Брой мнения : 30

Върнете се в началото Go down

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Empty Re: You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 5:20 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_mj8j712uuG1rr19n6o2_250
За съжаление човешките жени имат непознати на нашия свят красавици.

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_inline_miw8cgy7431qz4rgp
Аз бях дясната му ръка... Бях ангел и подкрепих каузата му. Това е нещо, което почти никой не знае за мен
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 292

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Empty Re: You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 5:28 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n1374qoozK1qg8dzlo3_r1_250
Трогната съм, че споделяш с мен нещо което никой не знае за теб.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n14lmzapbS1t41i37o6_250
Тогава, защо до сега не си направил нищо по въпроса, за да го измъкнеш?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 5:39 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_migc2isRwZ1qfg9xxo2_250
Когато Луцифер падна бе архангел. А аз просто ангел. Негов подръжник. Не ми взеха крилата, нямаше кой да ме доближи, за да ги вземе. Но.... Силата ми не бе достатъчна, за да победя Абадон.

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_lzjvubolA51r3e4kgo1_250
Трябваше ми някой от синовете му. Някой да ми помогне, но кучката ме погна и трябваше да се покрия за известно време, а сега... Сега имам достатъчно сила.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 5:44 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n14lmzapbS1t41i37o1_250
Кучката е прекалено силна за теб, Майкъл.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_m8cgg1bTGd1rwy8joo1_500
Мислиш ли, че сам ще постигнеш нещо ?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 5:45 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_lzj1tmp7tT1qbbnp7o5_250
Не съм казал че съм сам скъпа.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 5:47 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2wqjsRek61s816eqo5_250
Виж избий си това скъпа от устата. Защо не съм ти такава.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n1zmlpo6Qc1qe7736o4_250
И кой е такъв глупак да застане срещу нея, Майкъл?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 5:52 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_m3w22tASbr1roqoea
Не помниш ли? Лу има деца? Синове.

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_m0eu1lmwYg1r64gm2
А те много искат да видят татко си.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 5:55 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2lyeuX8zd1qay5ogo5_r1_250
Мисля, че се взимаш прекалено на сериозно. И нищо няма да постигнеш, най - много да пострадаш.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2wqjsRek61s816eqo2_250
А ние не искаме малкото момченце да пострада, нали?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 5:58 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n3ofj0RRCw1t87nrao1_250
Осъзнаваш, че Абадон е лесно ранима? Точно сега? Когато е влюбена? Нали? Имам в предвид... Тя е съсипана. На ясно си?

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n31xl2E0xo1t87nrao1_250
И наистина харесвам увереността ти. Всъщност я харевах. Сега просто ме дразни.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 6:04 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2wqjsRek61s816eqo8_250
И какво ще направиш? Ще я прелъстяваш ли?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 6:05 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2bg3hn5Rh1ss1ooao2_r1_250
Не... Но и няма да ти кажа какво смятам да направя.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 6:06 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n0pf6lCivH1s3ad1ro6_r1_250
И защо не?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 6:07 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n2ay80LKft1ss1ooao1_250
Защото ти си нейно творение... Защо ми е да ти казвам каквото и да е било?
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 6:08 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n1rkxfI2EJ1t1e6w6o1_250
А ти от къде знаеш, че съм й вярна?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 6:11 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n3kftf8Ywz1t87nrao1_250
Не знам, но и не ме интересува. Трябва да си вярна на една от страните. Такъв е закона. Дори сред нас.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 6:14 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n1rkxfI2EJ1t1e6w6o4_250
Виждаш ли, аз пък не искам да съм вярна на нито една от страните.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Чет Апр 10, 2014 3:36 am

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_m4eih2Bejr1r8khsj
В такъв случай си изменница. Преди години щяха да те заточат.... А сега на никой не му пука. Уви.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Чет Апр 10, 2014 1:54 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_inline_mljzdeFY101qz4rgp
Не съм изменница просто не ми пука за вас и вашите проблеми. Живея живота си така както на мен ми харесва по свои собствени правила.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_m6phcgwZEM1ra6l3go1_500
Какво ще ме накажеш заради мнението ми ли?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Пет Апр 11, 2014 12:47 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_inline_mi6t3pik5U1rqd5w2
Защо? Защото искаш да си "свободна"? Не... Твоя воля. Не ме интересуваш така или иначе
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Пет Апр 11, 2014 1:17 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_n362x18bLi1rqbd80o1_250
Но се бъркаш в плановете ми, за свобода. Ако го освободиш вече няма да бъда свободна със сигурност, а аз не мисля да ти го позволя
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Пет Апр 11, 2014 1:19 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_mny7thvwGh1s8ch6to1_500
Повярвай ми. На него няма да му пука особено къде си и коя си.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Пет Апр 11, 2014 1:32 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_mlseyfyCTO1rlh2v4o3_250
А, аз си мисля, че ще си първия умрял. В мига, в който той се измъкне.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Пет Апр 11, 2014 1:36 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_mjr7t4hrxd1s1juseo1_500
Може би просто трябва да спреш да мислиш.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Пет Апр 11, 2014 1:46 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Tumblr_mlseyfyCTO1rlh2v4o4_250
А ти трябва да осъзнаеш, че ще си наказан, за това, че не си направил нищо за да го измъкнеш по - рано.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Пет Апр 11, 2014 1:50 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> - Page 2 Kol-in-4x22-kol-34443030-500-288
Може би, би убил всеки друг, но не и мен.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Върнете се в началото