trust a few, fear the rest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> 9z7aoEo
Welcome
Рейвънсууд, Пенсилвания. В градът има смъртоносно проклятие, което вече тече от поколения насам. За да се връщат войниците, обратно живи и здрави при семействата си, за всяка война трябва да умират по пет тинейджъра от Рейвънсууд. Има сключен договор, който гласи фамилиите на петте прокълнати фамилии, като при всяка война някой тинейджър от тези фамилии бива убиван с още четирима, единственият начин да прехвърли проклятието на друг е да се обедини с "Децата на Злото". А единственият начин да се развали проклятието ... да останете живи.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Искам да сменя.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyНед Мар 08, 2015 1:43 pm by Аримана

» I was broken to pieces. You broke me. And then you put the pieces back together. || Zachary. and Beth.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyПон Сеп 22, 2014 10:53 pm by Beth.

» Станете наши приятели;
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyСря Авг 20, 2014 6:47 am by Evelyne.

» Търся си другарче за рп
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyСря Юни 18, 2014 2:23 pm by Аримана

» Нимфоман или наркоман за предишния?
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyПет Май 30, 2014 9:41 pm by Rick Reed

» Склада в края на града
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyСря Май 07, 2014 8:02 pm by Marcus Hill.

» Прочитай с дъха си, разглеждай с уста, запомняй с езика, чети ме така.... SPAM VOL 4
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyСря Май 07, 2014 6:28 pm by Dianna△

» I believe in the wonder I believe I can touch the flame- Nathaniel and Anabel
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyСря Май 07, 2014 5:52 pm by Anabell ♠

» Търся си...
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> EmptyСря Май 07, 2014 5:09 pm by Marcus Hill.

Екип на форума;
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> PlWGdjK
.Amelia.
ADMINISTRATOR; AMELIA HESTTLER - 21 - FC: HOLLAND RODEN - CURSE BREAKER -----
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> 84a0bP9
Jamie Commun
ADMINISTRATOR; JAMIE COMMUN - 25 - FC: MAX IRONS - CHILD OF EVIL -----
Avery Dubois;
ADMINISTRATOR; AVERY DUBOIS - 22 - FC: JESSIE ANN GRAVEL - GUARDIAN -----
Rosalie Buttler
MODERATOR; ROSALIE BUTTLER - 25 - FC: NINA DOBREV - CITIZEN -----

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

2 posters

Страница 1 от 3 1, 2, 3  Next

Go down

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Empty You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 1:06 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n2lyeuX8zd1qay5ogo3_r2_250

Майкъл? Ти какво правиш тук?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Брой мнения : 30

Върнете се в началото Go down

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Empty Re: You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 1:11 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mn2cq5jntx1qho4rpo8_r1_250
Малката Клара? Какво не очакваше да се върна в града ли?
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 292

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Empty Re: You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael>

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 1:17 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n1zmlpo6Qc1qe7736o8_250
Предполагам, че да. По - скоро може би дори съм се надявала.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 1:20 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mr1fkkss3H1qe42moo1_250
О, нима?!

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_inline_mm94nk3VMQ1qz4rgp
Останал съм с впечатлението, че поклонниците на Абадон не ме харесват... Или просто си се надявал ти да ис тази, която ще ме "предаде" на кучката?
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 1:32 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n1tw0opgFB1sn605wo5_r1_250
О, да. За какво си тук Майкъл?

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n2wqjsRek61s816eqo2_250
Да те предам, може би.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 2:11 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mr1fkkss3H1qe42moo3_250
Дойдох да видя дъщеря си...

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mdwuj3dVb61rq6dzao4_250
Добре де... Връщам се, за да довърша това, което скапаните демончета не могат. Искам да върна Луцифер.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 2:32 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n0pf6lCivH1s3ad1ro3_250
О, разбира се забравих, колко можеш ти да го направиш ?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 2:36 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Nate-nathaniel-buzolic-29473114-400-228
Заяждаш ли се с мен скъпа?
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 2:49 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n0pf6lCivH1s3ad1ro5_r1_250
Може би, проблем ли имаш с това ?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 2:51 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_m4eio2ZPRu1r8khsj
Допада ми факта че си толкова самоуверена.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 2:54 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n0m5intTov1raty1no1_250
Разбира се, след като ти я нямаш.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 2:57 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_inline_mx3kd33I2V1rqd5w2
О, моля те.... Нима сериозно го мислиш това?

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> 26724_quiz_nathaniel_buzolic
Стига Клара.... Блондинка си, но надали си толкова глупава.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 3:02 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mrpq1uQJrV1qzftm4o7_250
Да, може да съм блондинка, но със сигурност не съм глупачка.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n09r6a6gGN1s7qjm3o3_250
Може би, явно завиждаш за нещо.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 3:04 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mrofl0b4aL1sbe4hqo1_500
За кое? Нямам причина да завиждам.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 3:06 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mxwf14Kkix1r4sd5ro1_250
Бедния той, може би няма да направиш нещо по - различно от всички демони, които се опитаха да освободят Луцифер.
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 3:08 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mmoutoQtSO1rkh5lco1_500
Ти явно не знаеш нищо за мен Клара. Аз не съм всеки демон.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 3:10 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mzr28mrGku1sq4avho1_250
Може и така да е. Защо не ми споделиш нещо за себе си Майкъл?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 3:14 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mmxxxl7tI71qho4rpo4_250
Не съм този типаж. Не обичам да говоря за себе си.
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 3:15 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mseyhluY3P1r4sd5ro2_250
Защо? Да не би да те е срам
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 3:18 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_inline_mm949xoo8N1qz4rgp
Срам? Не. Просто това, което мога да ти разкажа са неща, които не искам да знаеш
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 3:21 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mwbej48g851qjozueo4_250
Защото? О, да потайния Майкъл забравих
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 4:24 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_inline_mlm8mnW63T1qz4rgp
Не, не е това. Просто няма смисъл да ти разказвам каквото и да е било за себе си
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 4:41 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mwbej48g851qjozueo1_250
Разбира се, колко глупаво от моя страна.А аз си мислех, че сме приятели.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mseyhluY3P1r4sd5ro4_r1_250
Нарани чувствата ми
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Michael DeNoar Сря Апр 09, 2014 4:47 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mlkao7iSHG1qeey9xo4_250
Добре де... Бих казал че съжалявам. Но няма да се лъжем, нали?

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mjm6q1blYN1r97zeto5_250
Добре... Какво знаеш за мен? Освен изродщините от втората световна... И гаврата с това че имам нежелана наследница от човек....
Michael DeNoar
Michael DeNoar
Child of devil
Child of devil

Писане by Clara. Сря Апр 09, 2014 5:16 pm

You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_mzr28mrGku1sq4avho1_250
Да, забравих за извратената ти грешка.
You gonna stand ther and watch me burn... <Clara & Michael> Tumblr_n1374qoozK1qg8dzlo1_250
Колко ли е забавно да имаш извращения с човек?
Clara.
Clara.
Child of evil
Child of evil

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 3 1, 2, 3  Next

Върнете се в началото