trust a few, fear the rest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 9z7aoEo
Welcome
Рейвънсууд, Пенсилвания. В градът има смъртоносно проклятие, което вече тече от поколения насам. За да се връщат войниците, обратно живи и здрави при семействата си, за всяка война трябва да умират по пет тинейджъра от Рейвънсууд. Има сключен договор, който гласи фамилиите на петте прокълнати фамилии, като при всяка война някой тинейджър от тези фамилии бива убиван с още четирима, единственият начин да прехвърли проклятието на друг е да се обедини с "Децата на Злото". А единственият начин да се развали проклятието ... да останете живи.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Искам да сменя.
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyНед Мар 08, 2015 1:43 pm by Аримана

» I was broken to pieces. You broke me. And then you put the pieces back together. || Zachary. and Beth.
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyПон Сеп 22, 2014 10:53 pm by Beth.

» Станете наши приятели;
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyСря Авг 20, 2014 6:47 am by Evelyne.

» Търся си другарче за рп
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyСря Юни 18, 2014 2:23 pm by Аримана

» Нимфоман или наркоман за предишния?
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyПет Май 30, 2014 9:41 pm by Rick Reed

» Склада в края на града
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 8:02 pm by Marcus Hill.

» Прочитай с дъха си, разглеждай с уста, запомняй с езика, чети ме така.... SPAM VOL 4
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 6:28 pm by Dianna△

» I believe in the wonder I believe I can touch the flame- Nathaniel and Anabel
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 5:52 pm by Anabell ♠

» Търся си...
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 5:09 pm by Marcus Hill.

Екип на форума;
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 PlWGdjK
.Amelia.
ADMINISTRATOR; AMELIA HESTTLER - 21 - FC: HOLLAND RODEN - CURSE BREAKER -----
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 84a0bP9
Jamie Commun
ADMINISTRATOR; JAMIE COMMUN - 25 - FC: MAX IRONS - CHILD OF EVIL -----
Avery Dubois;
ADMINISTRATOR; AVERY DUBOIS - 22 - FC: JESSIE ANN GRAVEL - GUARDIAN -----
Rosalie Buttler
MODERATOR; ROSALIE BUTTLER - 25 - FC: NINA DOBREV - CITIZEN -----

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

2 posters

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Чет Апр 03, 2014 10:52 am

First topic message reminder :

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_inline_n3f8noZ57f1s5jzud
Какво искаш? Няма да ти отворя вратата.. за 50-ти път.


Последната промяна е направена от Ever Rosen. на Чет Апр 03, 2014 8:16 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down


Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Пет Апр 04, 2014 8:47 am

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n2yxa0HF4l1to7c75o1_400
-Повярвай ми.. това е само началото!
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mubt2v0ceg1revz5to1_r1_500
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Пет Апр 04, 2014 9:15 am

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n1qqrs3nYh1sdhz3qo7_500
Божествен си.. Зи! Накарай ме да не спирам да викам за още.
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Пет Апр 04, 2014 2:49 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3h1hi2Ang1sidrbto1_500
-Сама си го пожела!
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3a52y8PVz1s7ch8qo1_400
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Пет Апр 04, 2014 4:16 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n33eqsn1001rwcwi6o1_500
*шепнейки* Още,Зи..
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n2u2juq30a1rwcwi6o1_500
Господи.. Зи,толкова си голям!
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 11:22 am

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3ja7q2e3q1sjo6cco1_400
-Свърши за мен!
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3ja7q2e3q1sjo6cco2_400
-Искам да те усетя как свършваш!
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3ja7q2e3q1sjo6cco3_400
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Съб Апр 05, 2014 11:48 am

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n31ifut6np1rmwefgo1_500
Зи..
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_lwgfyozP7U1r8rx02o3_250
Определено няма да те пускам да си ходиш.
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 11:57 am

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n38fryY2wd1ro95bto2_r1_500
-Така ли?
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n38fryY2wd1ro95bto1_500
-Тъкмо мислех да си тръгвам..
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Съб Апр 05, 2014 12:21 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_m8ouz2t8AO1qj3vy2o1_500
Аз пък ще легна върху теб и няма да те пусна пък!
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 12:43 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_m54j1aZL8L1ru3t8no1_500
-Нали не искаше да стоя близо до теб...
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Съб Апр 05, 2014 6:47 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 30955-Cuddling-In-Bed
Не исках.. Защото ми се струваше най-разумно.. не искам да ти се случи нещо,но сега.. сега ме накара да чувствам.
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 7:25 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3k9z5Ow3A1skmx66o1_400
-Да чувстваш.. какво?
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Съб Апр 05, 2014 9:56 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mmg4vo2wup1rkhir3o1_500
Разни.. неща.. не ме слушай. Красив..
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 10:21 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mzlxir3C1W1sr8ycso1_500
-Страх те е да признаеш, че ме обичаш ли ?
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Съб Апр 05, 2014 10:26 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_med07wSUXL1qfryeeo1_r2_500
По-скоро ме е страх от реакцията ти.. някой не обичат да им се признава..
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 10:37 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mvfwe9SzXE1rvrmano1_500
-Спомни си, че никога повече няма да те оставя! Ти си моя.. колкото аз съм твой! И искам да чувам това повече.. искам да ми казваш, че ме обичаш по-често!
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Съб Апр 05, 2014 10:43 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mfrd33hu7I1qlmbvio1_500_large
Аз не те обичам,а обожавам ако трябва да сме точни.
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mkqqz2XvDs1rlk84to1_500
Обожавам огромния ти инат.. това,че се опитваш да предпазиш всичко и всички.. Обожавам и красивото ти носле. И още много работи.
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Съб Апр 05, 2014 11:07 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3it0rt88B1tw5trjo1_500
-А защо не ми покажеш, колко ме обожаваш..
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n3kppjobOp1t7liioo1_500
-Колко обожаваш нослето ми!
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Ever Rosen. Пон Апр 07, 2014 5:22 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_n1mhf3tHfm1tslhbuo1_500
Прошепни ми какво искаш ,любов моя. Само ми прошепни.
Ever Rosen.
Ever Rosen.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 34
Join date : 18.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Zsadist Пон Апр 07, 2014 10:25 pm

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_micctug3rB1rt90fho1_500
-Изненадай ме!
Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Tumblr_mf3tmoxzOn1rbbhg7o1_500
-А след това.. ще изпълня всяко твое желание!
Zsadist
Zsadist
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 83
Join date : 25.02.2014

Върнете се в началото Go down

Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +  - Page 2 Empty Re: Je veux m'enfuir que tout recommence..Oh ma douce souffrance. Je remue le ciel le jour, la nuit. |Ever&Zsadist| 18 +

Писане by Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите