trust a few, fear the rest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} 9z7aoEo
Welcome
Рейвънсууд, Пенсилвания. В градът има смъртоносно проклятие, което вече тече от поколения насам. За да се връщат войниците, обратно живи и здрави при семействата си, за всяка война трябва да умират по пет тинейджъра от Рейвънсууд. Има сключен договор, който гласи фамилиите на петте прокълнати фамилии, като при всяка война някой тинейджър от тези фамилии бива убиван с още четирима, единственият начин да прехвърли проклятието на друг е да се обедини с "Децата на Злото". А единственият начин да се развали проклятието ... да останете живи.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Искам да сменя.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyНед Мар 08, 2015 1:43 pm by Аримана

» I was broken to pieces. You broke me. And then you put the pieces back together. || Zachary. and Beth.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyПон Сеп 22, 2014 10:53 pm by Beth.

» Станете наши приятели;
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyСря Авг 20, 2014 6:47 am by Evelyne.

» Търся си другарче за рп
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyСря Юни 18, 2014 2:23 pm by Аримана

» Нимфоман или наркоман за предишния?
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyПет Май 30, 2014 9:41 pm by Rick Reed

» Склада в края на града
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyСря Май 07, 2014 8:02 pm by Marcus Hill.

» Прочитай с дъха си, разглеждай с уста, запомняй с езика, чети ме така.... SPAM VOL 4
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyСря Май 07, 2014 6:28 pm by Dianna△

» I believe in the wonder I believe I can touch the flame- Nathaniel and Anabel
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyСря Май 07, 2014 5:52 pm by Anabell ♠

» Търся си...
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} EmptyСря Май 07, 2014 5:09 pm by Marcus Hill.

Екип на форума;
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} PlWGdjK
.Amelia.
ADMINISTRATOR; AMELIA HESTTLER - 21 - FC: HOLLAND RODEN - CURSE BREAKER -----
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} 84a0bP9
Jamie Commun
ADMINISTRATOR; JAMIE COMMUN - 25 - FC: MAX IRONS - CHILD OF EVIL -----
Avery Dubois;
ADMINISTRATOR; AVERY DUBOIS - 22 - FC: JESSIE ANN GRAVEL - GUARDIAN -----
Rosalie Buttler
MODERATOR; ROSALIE BUTTLER - 25 - FC: NINA DOBREV - CITIZEN -----

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie}

2 posters

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Go down

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Empty Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie}

Писане by Rosalie Buttler Нед Мар 23, 2014 5:47 am

Анабел!Каква приятна изненада...
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_inline_n14acjHEMr1rzboud
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Брой мнения : 282

Върнете се в началото Go down

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Empty Re: Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie}

Писане by Anabell ♠ Нед Мар 23, 2014 4:47 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_m9b3ow5Dqc1r5ruse

Ще ми се да можех да кажа същото.
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Брой мнения : 96

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Empty Re: Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie}

Писане by Rosalie Buttler Нед Мар 23, 2014 5:10 pm

Ти май не различаваш омразата от радостта!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n2t06epSKe1tsdtmio9_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Нед Мар 23, 2014 5:35 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_inline_mn669aAqJl1qz4rgp

Различавам ги, просто към теб не съм сигурна дали изпитвам някое от тези две чувства.
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Пон Мар 24, 2014 6:48 am

Аха...
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_inline_n15wisdcBU1redfjf
Та...как върви връзката ти с Натаниел?
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_mzzq6kjD5i1scvl1oo1_500
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Пон Мар 24, 2014 4:40 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} 267435_tumblr_mi8efk8bwe1qh6u1jo1_400
Всъщност доста добре. Със сигурност по-добре от колкото е било между вас.

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_m83rsy5MXU1r7ifqv
Не че исках да ти напомням за нещастното ви общо минало.
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Вто Мар 25, 2014 7:59 am

Всъщност раздялата ни беше най-хубавото нещо в живота ми.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_mjq23jwGqF1rfa0v2o1_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Вто Мар 25, 2014 5:53 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_inline_myuqjzRvz81ssdg1q

Щом казваш.

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_inline_mttgjc0p591s9pwzv
Ами ти как си? Какво правиш сега?
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Сря Мар 26, 2014 7:50 am

Желая ти късмет!Скоро може да разбереш каква е болката някой да ти изневери.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n23kqnwGp11rc9z7qo6_250
Не съм длъжна да ти казвам каквото и да било свързано с личния си живот!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n2i6xrTrRB1qh99mio1_400
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Сря Мар 26, 2014 12:59 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_inline_mnoxqdxV8x1qz4rgp

Ти ако реагираш така на вс, нищо чудно че ти е изневерил
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 1:42 pm

Не!Той не ми изневери за това.Всъщност бяха доста мила с него,но все нещо не му достигаше!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_mygs4yeRT51sk6w9wo1_500
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 2:38 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n1cv8wbSVn1tstbxno1_500
Той просто е по-сложен характер
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 2:48 pm

Не той е поредният мъж който ще се възползва от възмъжността да ти забие нож в гърба.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n31s3bmUvn1rz2cbjo3_250
Виж,Ани изглеждаш умно момиче.Не искам да страдаш и не искам някой да повтаря моите грешки.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n2ivoo6mBh1rs34ldo7_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 2:52 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Giphy
Той ме спаси... И продължава да го прави...

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_mi4m9ud88u1rchw7ao1_500
Между вас не се е получило. Но явно се е променил. Между мен и него нещата са просто по-различни.
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 2:57 pm

Оу,мила това е тактиката му!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n2uv38IzfN1regz06o3_r1_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 3:01 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_mrxp00NrJr1s7fzcuo1_500
Защо да е "тактиката" му?
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 3:05 pm

Всичко ли трябва да ти обяснявам?
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n2g44q1zys1regz06o7_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 3:06 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} 2505D34D52862C6A1E93CA
Ти подхвана темата, така че да. Ще ми обясниш всичко.
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 3:15 pm

Първо се прави на ангелче,а после показва истинска си същност.Едно чудовище!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n2g44q1zys1regz06o5_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 3:18 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Barbara-palvin-model-Favim.com-296076

Е аз видях и двете му лица... Въпросът е да имаш нерви, за да стигнеш до същността...
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 3:27 pm

Добре..прави каквото искаш.После ти ще страдаш!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n24zntpeS41regz06o4_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 3:29 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n11n47C0xr1qmtfiyo1_500
Така е
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 3:51 pm

Уха,май вече започвам да схващам защо Натаниел те харесва!
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n09loyl9EE1rl4d6go6_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Anabell ♠ Съб Мар 29, 2014 4:29 pm

Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n36xwwrPns1r0cjp7o5_250
Ако ще кажеш нещо остроумно си го спести, не ми се слуша.
Anabell ♠
Anabell ♠
Ghosts
Ghosts

Писане by Rosalie Buttler Съб Мар 29, 2014 4:32 pm

Да..какво си и мислех!Той те харесва само заради секса.
Maybe they're friends..NO!They're enemies.But I don't know...{Anabell&Rosalie} Tumblr_n33oszK2qG1ravh4qo4_r1_250
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Върнете се в началото