trust a few, fear the rest
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 9z7aoEo
Welcome
Рейвънсууд, Пенсилвания. В градът има смъртоносно проклятие, което вече тече от поколения насам. За да се връщат войниците, обратно живи и здрави при семействата си, за всяка война трябва да умират по пет тинейджъра от Рейвънсууд. Има сключен договор, който гласи фамилиите на петте прокълнати фамилии, като при всяка война някой тинейджър от тези фамилии бива убиван с още четирима, единственият начин да прехвърли проклятието на друг е да се обедини с "Децата на Злото". А единственият начин да се развали проклятието ... да останете живи.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Искам да сменя.
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyНед Мар 08, 2015 1:43 pm by Аримана

» I was broken to pieces. You broke me. And then you put the pieces back together. || Zachary. and Beth.
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyПон Сеп 22, 2014 10:53 pm by Beth.

» Станете наши приятели;
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyСря Авг 20, 2014 6:47 am by Evelyne.

» Търся си другарче за рп
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyСря Юни 18, 2014 2:23 pm by Аримана

» Нимфоман или наркоман за предишния?
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyПет Май 30, 2014 9:41 pm by Rick Reed

» Склада в края на града
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 8:02 pm by Marcus Hill.

» Прочитай с дъха си, разглеждай с уста, запомняй с езика, чети ме така.... SPAM VOL 4
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 6:28 pm by Dianna△

» I believe in the wonder I believe I can touch the flame- Nathaniel and Anabel
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 5:52 pm by Anabell ♠

» Търся си...
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 EmptyСря Май 07, 2014 5:09 pm by Marcus Hill.

Екип на форума;
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 PlWGdjK
.Amelia.
ADMINISTRATOR; AMELIA HESTTLER - 21 - FC: HOLLAND RODEN - CURSE BREAKER -----
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 84a0bP9
Jamie Commun
ADMINISTRATOR; JAMIE COMMUN - 25 - FC: MAX IRONS - CHILD OF EVIL -----
Avery Dubois;
ADMINISTRATOR; AVERY DUBOIS - 22 - FC: JESSIE ANN GRAVEL - GUARDIAN -----
Rosalie Buttler
MODERATOR; ROSALIE BUTTLER - 25 - FC: NINA DOBREV - CITIZEN -----

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/

+27
;heartbreaker
Anabell ♠
aiden evans.
libertine.
.Abadon
leonie,
Авина ∞
.Jessica.
Michael;
Eliss.
Rick Reed
Grace.
.Nathaniel.
Elle.
K.A.T.
.joshua
Alexander.
Eva Romanova;
Финик МакКоул
Adam Romanov.
karolina j.
Rosalie Buttler
.jane sineclair
Marcel Gerard
Dianna△
.Amelia.
Jamie Commun ◭
31 posters

Страница 2 от 23 Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Next

Go down

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 Empty I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/

Писане by Jamie Commun ◭ Съб Фев 22, 2014 9:26 am

First topic message reminder :

Helllo new spam <3
Jamie Commun ◭
Jamie Commun ◭
Look into he's eyes he's cold as ice
Look into he's eyes he's cold as ice

Брой мнения : 872

Върнете се в началото Go down

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 Empty Re: I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/

Писане by Adam Romanov. Съб Фев 22, 2014 4:26 pm

Влюбен съм в ранговете! :D Сериозно, не вярвах че ще се кефя на рангове така. Гледам го моя и тоя на твоя профил и им се кефя :Д
Adam Romanov.
Adam Romanov.
Citizens
Citizens

Брой мнения : 102

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/ - Page 2 Empty Re: I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. SPAM /VOL2/

Писане by Финик МакКоул Съб Фев 22, 2014 4:27 pm

Rosalie Buttler написа:
Финик МакКоул написа:Ооо. Розали колко як профил си има <33
Добър вечер :D
Какво толкова му е хубавото?
На твое място бих казала просто мерси :D щом аз съм рекла значи наистина е хубав :D
Финик МакКоул
Финик МакКоул
Guardians
Guardians

Брой мнения : 50

Писане by Rosalie Buttler Съб Фев 22, 2014 4:28 pm

Финик МакКоул написа:
Rosalie Buttler написа:
На твое място бих казала просто мерси :D щом аз съм рекла значи наистина е хубав :D
Мерси,ама какво толкова му харесваш?Най-обикновен.
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Брой мнения : 282

Писане by Финик МакКоул Съб Фев 22, 2014 4:29 pm

Rosalie Buttler написа:
Финик МакКоул написа:
Rosalie Buttler написа:
Не настоявай няма да ти кажа  laugh 
Финик МакКоул
Финик МакКоул
Guardians
Guardians

Брой мнения : 50

Писане by .Amelia. Съб Фев 22, 2014 4:30 pm

Adam Romanov. написа:Влюбен съм в ранговете! :D Сериозно, не вярвах че ще се кефя на рангове така. Гледам го моя и тоя на твоя профил и им се кефя :Д

chc chc chc  mersaj  chc 
.Amelia.
.Amelia.
Everyday i look at the mirror, everyday i see something new, i see my enemy who lives inside me
Everyday i look at the mirror, everyday i see something new, i see my enemy who lives inside me

Брой мнения : 769

https://curseofthefiverp.bulgarianforum.net

Писане by Adam Romanov. Съб Фев 22, 2014 4:31 pm

.Amelia. написа:
Adam Romanov. написа:Влюбен съм в ранговете! :D Сериозно, не вярвах че ще се кефя на рангове така. Гледам го моя и тоя на твоя профил и им се кефя :Д

chc chc chc  mersaj  chc 

Е няма за какво казвам истината :D  haha 
Adam Romanov.
Adam Romanov.
Citizens
Citizens

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 4:31 pm

здравейте  new 
Eva Romanova;
Eva Romanova;
Еven hell doesn't want me to be there

Брой мнения : 46

Писане by .Amelia. Съб Фев 22, 2014 4:32 pm

здрасти ;3 какво правиш?
.Amelia.
.Amelia.

Брой мнения : 769

https://curseofthefiverp.bulgarianforum.net

Писане by Adam Romanov. Съб Фев 22, 2014 4:32 pm

Ооо сестра ми  bvb 
Adam Romanov.
Adam Romanov.
Citizens
Citizens

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 4:33 pm

кефя на героинята ми  laugh  ти?  1537 
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 4:34 pm

Adam Romanov. написа:Ооо сестра ми  bvb 

Оооо брат ми  847 
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by Rosalie Buttler Съб Фев 22, 2014 4:40 pm

Финик МакКоул написа:
Rosalie Buttler написа:
Финик МакКоул написа:
Rosalie Buttler написа:
Не настоявай няма да ти кажа  laugh 
Много си лоша.Знаеш ли?
Rosalie Buttler
Rosalie Buttler
Moderator;
Moderator;

Брой мнения : 282

Писане by Alexander. Съб Фев 22, 2014 4:45 pm

май малко се обърка  laugh така е като човек има по повечко профили  laugh laugh 

здравейте бду  smile 
Alexander.
Alexander.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 206

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 4:45 pm

Alexander. написа:май малко се обърка  laugh така е като човек има по повечко профили  laugh laugh 

здравейте бду  smile 

lol lol lol lol lol lol 
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by libertine. Съб Фев 22, 2014 4:45 pm

здравейтеее
libertine.
libertine.
Curse breaker
Curse breaker

Брой мнения : 68

Писане by Alexander. Съб Фев 22, 2014 4:46 pm

здрасти ;3 как си?
Alexander.
Alexander.
Child of devil
Child of devil

Брой мнения : 206

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 4:46 pm

здравей ;33333333 какво правиш?
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by libertine. Съб Фев 22, 2014 4:47 pm

Alexander. написа:здрасти ;3 как си?
ако е за мен. хейй.. бивам, ти?
also.. david. ;33
libertine.
libertine.
Curse breaker
Curse breaker

Писане by .joshua Съб Фев 22, 2014 4:50 pm

Eva Romanova; написа:
Alexander. написа:май малко се обърка  laugh така е като човек има по повечко профили  laugh laugh 

здравейте бду  smile 

lol lol lol lol lol lol 

lol lol няма лошо бе, момичето обърка профилите просто  lol  здравейте между другото  laugh 
.joshua
.joshua
Curse breaker
Curse breaker

Брой мнения : 35

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 4:51 pm

.joshua написа:
Eva Romanova; написа:

здравейте бду  smile 

lol lol lol lol lol lol 

lol lol няма лошо бе, момичето обърка профилите просто  lol  здравейте между другото  laugh 

така е хдд иначе зравей, love  dream 
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by libertine. Съб Фев 22, 2014 4:53 pm

ъх, колко е обърканооо...
libertine.
libertine.
Curse breaker
Curse breaker

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 5:02 pm

защо да е объркано? ;д
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by libertine. Съб Фев 22, 2014 5:05 pm

няма значение..
libertine.
libertine.
Curse breaker
Curse breaker

Писане by Eva Romanova; Съб Фев 22, 2014 5:08 pm

кей кей хд
Eva Romanova;
Eva Romanova;

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 23 Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Next

Върнете се в началото